Nevşehir Hacı Bektaş Veli Bahar Formasyon İlanı

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Bahar Formasyon İlanı

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrencilerinden Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Dışından Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar Bahar Dönemi Pedagojik Formasyon Duyurusu Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi’nde 2016 Pedagojik Formasyon Bahar Dönemi için ön başvurular başlamıştır. Son başvuru tarihi 28 Şubat 2016 saat 17:00’dir. Başvuru yoğunluğu dikkate alınarak kontenjanlar daha sonra […]

Bahar Dönemi Pedagojik Formasyon Duyurusu

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi’nde 2016 Pedagojik Formasyon Bahar Dönemi için ön başvurular başlamıştır. Son başvuru tarihi 28 Şubat 2016 saat 17:00’dir.

Başvuru yoğunluğu dikkate alınarak kontenjanlar daha sonra belirlenecektir.

2012 ve daha öncesi girişli olup belirlenmiş bölümlerdeki mezun olabilecek durumda olan  son sınıf öğrencileri  ve mezun öğrenciler başvuru yapabilecektir (Şu anda 3. sınıf olan öğrenciler kesinlikle başvuru yapamazlar). Kesin kayıtlar yapılırken girdiğiniz bilgiler doğrultusunda belgeler istenecek ve uyuşmaması halinde kaydınız geçersiz sayılacaktır. Değerlendirmelerde diploma notunuz dikkate alınacaktır. Diploma notları 4’lük sisteme göre girilecek, çeviri tablosu olarak da YÖK’ün çeviri tablosu dikkate alınacaktır.

Eğitimin birinci dönemi 2016 Mayıs ayında, ikinci dönemi 2016 Eylül ayında başlayacak olup sertifikalar Şubat 2017 atamalarından önce verilecektir.

Teorik dersler uzaktan eğitim ile uygulamalı dersler yüz yüze verilecektir.

Formasyon ücreti, YÖK’ün 3 yıldır uygulamakta olduğu ücret olan 2054 TL olup 1. Taksit tutarı (1027 TL) kesin kayıt sırasında, 2. Taksit tutarı (1027 TL) ise 2016 Eylül ayında yatırılacaktır.

 Başvuru için tıklayınız.

Pedagojik Formasyon Grubuna Katılmak İçin Tıklayınız Facebook-icon

 Facebook etkinlik sayfasını beğenmek için tıklayınız

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

50 yorum

  1. Haci bektasi veli Üniveristesi özel Üniveriste mi formasyon ücretinde bi farklilik olur mu başvurumu yaptım admin cevaplarmisin bi bilgim yok lutfen

    • Tansu merhaba sanırım sen de Maliye bölümünden başvurmuşsun ve hak kazanmışsın.Ben de hak kazandım fakat bir kaç sorum olacak sana

  2. Admin bey turizm fakultesi yiyecek icecek isletmeciligi mezunuyum .nevsehir universitesi gastronomi ve mutfak sanatlari birde yiyecek icecek hizmetleri bolumu formasyon acmis ikiside benim alanima giriyor hangisine basvuracagim .

  3. Nevşehire gıda mühendisleri başvuramiyor değil mi bölümler içerisinde görünmüyor.. Yanlış mıyım??

  4. AÖF Sosyoloji mezunuyum.ön kayıt için bilgilerimi giriyorum ama sürekli tc yanlış diyor.sebep ne olabilir.bilgilendirirseniz sevinirim:))

  5. Dersler ne zaman mayısın kacinda baslar ne zaman biter. Bir de hangi aylar uzaktan eğitim hangileri örgün olacak

  6. 1. Dönem mayis 2. Dönem eylül. Oha diyorum ve subata kadar zor bitecek eğitim. Formasyon maximum 2-3 ay surer . Bunlara göre agustos atamasina yetişmiyor. Bu kadar uzun surmesi garip geldi

  7. Arkadaslar ben de kayıt hakki kazandim. Ders secimi olayi olacak mi olacaksa kesin kayitta mi olacak ? Ders kaydi tarihi farkli ise zırt pirt gidip gelemem bütçe yok bir de boşuna 2000tl ziyan edemem. Ders secimi yok mu yani kayit yaptiktan sonra baska işlem olacak mi

    • Ders kaydi üniversitede olmadi otomasyonda açıldı ama hala olmuyo odeme bilgilerine ulasilamiyo diye uyari veriyo siz kayit yaptırdiniz mi

  8. Arkadaslar ben de Nevşehir turizm işletmeciliginden kazandim. Merak ettigim harc ucretini nevsehirdeki halk bank subesinden yatirmamiz gerekiyor yoksa herhangi bir halk bank olur mu başka illerdeki?

    Ve diger merak ettigim şey kesin kayit sırasında ders kaydı da olacak mi yoksa ders kayitlari sonra internet üzerinden mi olacak ?

  9. Niye bu nevsehirin formasyon egitimi Çin iskencesi gibi 9 ay sürüyor. Sütçü imam da formasyon veriyor 6 subatta başlıyor 26 haziranda bitiyor ve agustos atamasina yetiştiriyor adamlar. Nevşehir de art niteyli sekilde subata bile zor yetistiriyor

  10. Bende gidip gitmemekte kararsız kaldım diğer üniversiteleri beklerim dedim ama birde yerlesemezsem diye düşünüyorum çünkü her üniversitenin kontenjanı bu kadar olmuyor sakarya 555 kişiden 21 kişi almış düşünün hazır fırsatımız varken degerlendirelim

  11. Yaptim kaydımı. Üniversiteyi cok begendim. Formasyon artık git gide verilmiyor ve kontenjan olmuyor ona göre düşünün bence gidin kaydinizi yapin zaten uzaktan egitim

      • Admin bana yardımcı olabilir misin rica etsem ben Nevşehire kayit yaptırdim otomasyonda odeme bilgilerine ulasilamiyor diyor ders kaydı acik ama hic bi sekilde ders kaydi yapamıyorum ne yapmam gerekiyor bu sorunu yasayan var mi lutfen acil cvplarsaniz cok memnun olurum tskler

  12. Mrb.istanbuldan kayit yaptirdim. Kullanici adi kismi ogrenci numaramiz olmuyor mu ? Giris yapamiyorum yardimci olurmusunuz

  13. Admin yedek listedeyim.listenin tamami kayıt yaptirabiliyormu.carsamba son diyor kayit icin.bir de uzaktan eğitim olunca sinavlar online mo oluyor yoksa okulami gidiyoruz.cevaplarsaniz sevinirim admin

  14. Merhaba ben ksü son sınıf öğrencisiyim şuan formasyon alıyorum iktisat bölümünden bir dersten devamsızlıktan kaldım nevşehirde uzaktan alabiliyormuyum o dersi.

  15. Arkadaslar nevsehir uzaktan egitim icin ders kaydi olacak mi olacaksa ne zaman nasil birbirimizi haberdar edelim grup varsa facebookta link atın lütfen

  16. sanat tarihi bölümüne formasyon veriyorlarmı bilgisi olan varmı. Bide başvuru tarihi şubat ayı görünüyor ama tıkladığımda başvurular bitmişdir yazıyor nasıl başvuru yapacağım

  17. Ben ziraat fakültesi mezunuyum Nevşehir Hacıbektaş veli üniversitesi başka uniden ziraat fakültesi mezununa formasyon veriyorum bilgi verirseniz sevinirim

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

  • YENİ
  • YORUM